Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 9 december 2010

Borde måla oftare och mer


Jag tycker egentligen mycket om att måla, men var ska man göra av alla tavlor? Det är för ont om väggar i vårt hus, så därför blir det inte så ofta som jag egentligen skulle vilja.

Nu har vi dock plockat ner en stor gammal tavla från väggen i vardagsrummet, så där finns det lite plats. Kanske får det bli något där framöver, men jag skulle gärna ha en stor bildskärm där som visar foton, så vi får se vad det blir till slut.

Här är ett av några självporträttsinspirerade tavlor som jag målade i akvarell för ett par år sedan. Den hänger precis utan för toalettdörren. En annan hänger inne på toaletten, men den får visas en annan dag. Flotta placeringar för min konst - i toalettregionen!

3 kommentarer:

Liten sa...

jag ÄLSKAR den som är inne på toa

Joanna Björkqvist sa...

Tusen tack! Då ska jag lägga upp den med! Kanske imorgon! :)

LillaTuss sa...

Den här tavlan ser jag framför mig i jätteformat... och hur bra den skulle passa hos mig som har högt i tak. Underbar...