Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 1 augusti 2011

Grattis mor, svärmor och farmor!

Lilla svärmor och store sonen/käre maken 

Idag fyller min lilla svärmor 75 år och det känns förstås lite tråkigt att inte kunna vara med och fira en så speciell dag. Som tur är har min käre make en mycket förstående mor, så när det visade sig att vi skulle vara i Grekland på hennes födelsedag försäkrade hon att det var helt okej.

Vi firade både svärmor och svärfar
innan vi åkte och här är de klädda i
en del av sina presenter!
Så kan det vara när man har en son som tävlar i vindsurfing på hög nivå och hon vet ju sedan många år hur hängiven han är sin sport.

En rolig detalj i det hela är att jag faktiskt jobbade på samma skola som min svärmor innan jag ens träffade hennes son. Jag undervisade i bild och hon i idrott och jag tyckte alltid att hon var så fint klädd jämfört med de flesta andra idrottslärare jag stött på som alltid kommer till konferenserna i sin träningsoveraller.

Att hon sedan dessutom hade en snygg och trevlig son gjorde inte saken sämre!

Vi började morgonen med att sjunga för henne i telefonen och nu önskar vi alla vår Stina en riktigt fin födelsedag! Kram!

Inga kommentarer: