Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 16 april 2011

Festfin i nya skor


Idag ska vi åka till underbara vänner i Skara på stor fest och bo på fantastiska Skara stadshotell i natt! Det ska bli väldigt, väldigt kul att få träffas igen, för på grund av avståndet blir det alldeles för sällan.

Ett stort bekymmer för mig har varit val av klädsel. Jag har letat i flera veckor, men inte hittat något jag fastnat för trots att jag letat i varenda butik. Idag frågade min snälla syster om vi skulle ta en sväng till vårt trevliga köpcentrum och även om jag finkammat varenda kvadratcentimeter, så kunde jag inte motstå erbjudandet.

Resultatet blev ett par superfina högklackade skor och nu är det bara att hoppas att det går att dansa i dem natten lång. Klackarna i sig är ingen problem, men remmar på skor kan alltid klämma, så vi får se hur det går. jag får väl stoppa med Replay-stövlarna utifall att...

Förutom skorna kommer jag att ha blommiga vårlika leggings och en enkel svart klänning med trekvartsärm i lite fint tyg.

Nu siktar jag in mig på en underbar kväll!

Inga kommentarer: