Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 25 maj 2011

Böckerna är också nedpackade


Jag hoppas att fina dottern och hennes klass kommer att få två härliga dagar på Ästad Gård, trots att det kommer att vara både blåsigt och kallt. Antagligen blir den planerade kanotturen inställd, men barnen själva brukar vara nöjda med att bara få umgås med varandra och äta lite godis!

Vi står för musiken, så ikväll på discot kommer Spotifylistan Ästad att spelas och där finns det mesta som dottern gillar och så har jag petat in och en annan bra låt också.

Imorgon är det dags för de Fångarna på fortet-inspirerade tävlingen Fångarna på gården och det kommer säkert att bli väldigt kul för barnen.

Eftersom det kommer att grillas en del kött har jag tagit med egen mat i form av tunnbröd och räkost och självklart tar jag med en del choklad också, för det kan vi behöva trösta oss med i snålblåsten.

Det härliga bokpaketet som just kom i brevlådan plockar jag också väl valda delar ur, för någon liten lässtund ska jag väl kunna smyga till mig?

Inga kommentarer: