Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 22 juli 2013

Robbie WIlliams och Liseberg


Vilka underbara dagar vi har nu. Strålande solsken, tropisk värme och massor av härliga upplevelser.

I lördags var jag på Robbie Williams tillsammans med en gästande väninna från Stockholm och på plats  på Ullevi var också många andra av mina vänner. Några av dem träffade jag innan konserten och då blev det en drink tillsammans.


I går var det dags för ytterligare ett Lisebergsbesök och det var lika trevligt som vanligt. Min väninna från Stockholm är kvar och hon är betydligt modigare än jag, så hon åkte allt medan jag endast åkte Flume Ride. Blött och gott denna härligt soliga dag.

Nu bär det av på båttur med väninnan och en familj till - det gäller att utnyttja dagarna!





3 kommentarer:

Jeanette sa...

Jag har förstått av andra som var på konserten i lördags att Robbie var grym, även om inte kritikerna var lika övertygade.
Kram

Marina sa...

Det låter verkligen som härliga dagar!

Ninas skrivarlya sa...

Vad ljuvligt du verkar ha det. :)