Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 24 juni 2013

Robin Stjernberg på Liseberg


Söta dottern har sina musikaliska favoriter. Senast var det Justin Bieber vi åkte för att se i Stockholm och idag är det dags för Robin Stjernberg att uppträda på Liseberg. Det är en betydligt mindre insats för vår del, eftersom vi bort sisådär tre mil från nöjesparken och både dottern och en av kompisarna som ska med har Guldpass, vilket innebär fria entréer och fria åk hela sommarsäsongen (när man väl betalat en hel del, förstås).

Nytt för i år är att man kan boka två sittplatser per stamkort (det finns olika varianter) till Lotta på Liseberg och det har självklart båda fansen gjort, så nu har vi fyra fina sittplatser som väntar på oss i eftermiddag.

Andra stjärnor vi ska se ikväll är Shirley Clamp, Anna Sahlene, Anna Sise, Tobias Persson och Bonnie Tyler, som jag lyssnade halvt ihjäl mig på som tonåring och då var det självklart den HÄR låten jag spelade om och om igen.

Eftersom showen direktsänds i TV4 ikväll lägger jag redan nu upp en bild på skylten som jag gjort till dotterns stora förtjusning. Hon började så fint, men tuschpennor är ju rätt så klena skapelser, så jag krämade på med blått A4-papper istället och så lite utklippta hjärtan. Hon blev nöjd och glad, så nu hoppas vi på följande i fallande ordning med det bästa scenariot överst:

  • Robin Stjernberg kommer och säger hej till sina största fans i någon paus
  • Robin Stjernberg ser skylten och därmed dottern  
  • TV4 filmar skylten och dottern

Håll utkik efter oss klockan 20!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Nu måste jag ju absolut sitta bänkad framför tv:n ikväll. Lova att vinka! :)
Hoppas att alla önskningar slår in och att ni får en trevlig kväll!
Bonnie Tyler och total eclipse of the heart spelades flitigt hos mig också :)
Kram kram

Anonym sa...

Hii Härligt & sååå läcker skylt du fixat...måste jag ju kika efter/Kramar Annmi

Zelda sa...

Håhå jag såg allt eran skylt. Kul!
Och tur med vädret hade ni också :)