Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 25 juni 2013

Grym dag på Liseberg


För andra dagen i rad har vi haft rejäla heldagar på Liseberg och jag tog flera fina bilder, men det finns ingen som är lika supergrym som den här! Vilken underbar bild, om jag får säga det själv. Det kan faktiskt vara den bästa bilden jag tagit, för här går det undan. Inget poserande. Inget planerande. Inget ljuscheck. Inget extra allt. Bara pang bom. Och så satt den. Knivskarp mitt i all action.

Sällan vinner en bild på att förstoras rejält, men den här gör faktiskt det.

Coolaste svågern i fokus med ett härligt kroppsspråk och så hans underbara fru, aka min fina lillasyster, till vänster i bild och slutligen deras fine son bredvid sin mamma. På andra sidan om svågern finns båda mina barn, eftersom de är betydligt modigare än jag som aldrig någonsin skulle sätta mina fot i en så här läskig attraktion.

Himlen suddades ut i färgväg och kvar var bara en euforisk känsla.

Känner ni den också?

Uppdatering fem minuter senare:
Jag hittade en bild till som var lika fantastisk! Se nedan!


4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Liseberg är nog kul men jag är en sådan fegis ;)
Kram.

Anonym sa...

Du har helt rätt. Båda är suveräna bilder. Kram Bosse Lidén

♥ Carina ♥ sa...

Härliga bilder på svågern. Han visar ju glädje, men de andra?... väntar dom bara på att det ska ta slut kanske? ;)
Jag skulle nog suttit som de andra, haha. Jag är ingen stor fan av karuseller :)
Kram och god morgon!

Bielke von Sydow sa...

liseberg är ju bara toppen och bilderna är störtsköna, särskilt den andra. själv har jag på äldre (?) dar blivit harigare för sådana där luftfärder. blir yr bara av att stå på marken o se på de som åker. men bilden klarade jag av. hoppas allt är väl med dig. ser fram emot att träffas på bokmässan. håller för fullt på med lanseringen av min bok LOREM IPSUM och ska dessutom flytta från skåne till småland i öst. kram bielke von sydow