Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 9 juli 2012

Blixtvisit hos mor och far


Igår eftermiddags åkte jag och söta dottern upp till mina fina föräldrar en spontan sväng. Som vanligt fick vi ett jättefint dygn tillsammans och vi både åt och drack gott nästan oavbrutet.

Även lilla fina ulltotten Alice fick något gott att mumsa på och på bilden matar dottern henne med röda vinbär direkt från buskarna ute på tomten. Så bedårande sött!

När jag kom hem hittade jag en finfin recension av min roman Nära dig och jag blev så glad! Tack så mycket, Eva, för dina uppmuntrande ord HÄR!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Gulligt! Lite Lady och Lufsen så där :)
Kram

LillaTuss sa...

Alice är hus söt som helst men att hundar äter vinbär var nåt nytt :)

Jadå... dottern söt som socker oxå ♥

Åsa Hellberg sa...

Kärleken ser ömsesidig ut!