Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 3 februari 2015

Jag var gäst på P4 Halland


Det är så mycket som händer kring mig och min kommande reportagebok Våra älskade orkade inte leva att jag knappt hinner med något annat än att jobba just nu. Men roligt är det förstås.

Igår var jag gäst på P4 Halland så under en hel timme pratade jag med Anna Carlsson som har förmiddagsprogrammet Carlsson & Co. Det blev en väldigt trevlig pratstund och jag tyckte nog att skötte mig ganska bra trots att jag inte är van vid direktsändningar.

Att få till en länk som både funkar och ser snygg ut verkar lite svårt, men jag hoppas att ni kan höra intervjun genom att klicka på den här långa länken: http://sverigesradio.se/sida/embed?url=http%3A%2F%2Fsverigesradio.se%2Fsida%2Favsnitt%2F497764%3Fprogramid%3D2163&start=3604


Den 16 februari släpps boken och det är fantastiskt att få möjlighet att sprida den redan innan den ens lämnat tryckeriet.

Efter besöket i radiostudion passade min förläggare Annika Bengtsson på Grim förlag och jag på att äta lunch tillsammans. Alltid lika gott och trevligt!


Inga kommentarer: