Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 3 september 2014

Världens finaste dotter fyller 15


Åh, så fort åren går. Jag VET att kloka människor sa det när mina barn var små, men det går ändå inte att förstå HUR fort det går. Hur kan den där lilla ljuvliga bebisen som jag födde för exakt femton år sedan redan ha vuxit upp till denna fantastiska människa?

Så här var det (och det är jag säker på):

1. Bedårande liten bebis.
2. Underbar 15-åring.

Vad hände däremellan?????? Hur kunde man bara nysa lite, borsta tänderna och käka en ostmacka (nåja, hellre i en annan ordning, men ni fattar principen) och så är ungen 15? FEMTON ÅR! Hur går sånt till? Alltså, universums tillblivelse verkar lättare att förklara än det här miraklet.

Så klok, så omtänksam, så underbar på alla sätt är hon, min dotter. MIN dotter (jaja, sin fars, min käre makes, dotter också dårå, men ni fattar principen igen). Jag är världens malligaste mamma.

Grattis, finaste hjärtegryn (för det kommer du alltid att vara) på din stora dag!










2 kommentarer:

Ezter sa...

GRATTIS till både mor och dotter!
Tiden, ja den går så fort. Satt och tittade på mitt äldsta barnbarn igår, han har redan fyllt 5! Det är ofattbart!

Marina sa...

Ja ibland kan man undra vart åren tar vägen.